Ons kantoor is iedere werkdag van 9.00-12.00 uur geopend voor publiek, en van maandag t/m donderdag in de middag op afspraak. Lees meer >.
Als corporatie werken wij elke dag aan betaalbaar wonen in een fijne leefomgeving. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent. Of dat u een klacht heeft. De klacht kan gaan over de werkwijze van Wonen Noordwest Friesland of een partij die in opdracht van de corporatie werkzaamheden uitvoert. Maar ook over hoe een medewerker van de corporatie heeft gehandeld. Een klacht gaat niet over overlast of klachten over buren en bezwaren tegen verhoging van de huur. Neem hiervoor contact op met de afdeling Wonen. Een klacht gaat ook niet over een reparatie van zaken in uw woning. Daarvoor kunt u contact leggen met de afdeling Reparatieverzoeken.
Ons woningaanbod vindt u vanaf 25 november op Friesland huurt.
Log daar in om te reageren op beschikbare woningen. Daar heeft u als woningzoekende aparte inloggegevens voor.
Heeft u nog geen account? Schrijf u dan in als woningzoekende.