Maatregelen Corona virus: ons kantoor is gesloten, per telefoon en e-mail zijn wij goed bereikbaar. Wij voeren alleen spoedreparaties uit. Lees meer over onze maatregelen >.
Als corporatie werken wij elke dag aan betaalbaar wonen in een fijne leefomgeving. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent. Of dat u een klacht heeft. De klacht kan gaan over de werkwijze van Wonen Noordwest Friesland of een partij die in opdracht van de corporatie werkzaamheden uitvoert. Maar ook over hoe een medewerker van de corporatie heeft gehandeld. Een klacht gaat niet over overlast of klachten over buren en bezwaren tegen verhoging van de huur. Neem hiervoor contact op met de afdeling Wonen. Een klacht gaat ook niet over een reparatie van zaken in uw woning. Daarvoor kunt u contact leggen met de afdeling Reparatieverzoeken.
Begin hier met zoeken!
Geen resultaten gevonden
... ...
Log in om toegang te krijgen tot je persoonlijke gegevens en om direct je huurzaken te regelen.
Inloggegevens vergeten? Klik hier
Ons woningaanbod vindt u vanaf 25 november op Friesland huurt.
Log daar in om te reageren op beschikbare woningen. Daar heeft u als woningzoekende aparte inloggegevens voor.
Heeft u nog geen account? Schrijf u dan in als woningzoekende.