Welkom bij Wonen Noordwest Friesland Over ons Nieuws en publicaties Nieuws Onze dienstverlening tijdens de lockdown

Onze dienstverlening tijdens de lockdown

Leestijd: 2 min

Op maandag 14 december heeft de overheid een nieuwe lockdown voor Nederland aangekondigd

Wij passen onze dienstverlening hierop aan en houden ons aan de maatregelen van de overheid. De veiligheid en gezondheid van onze huurders en onze medewerkers staan daarbij voorop!

Ons kantoor blijft gesloten voor publiek
Wij zijn alleen bereikbaar via telefoon of e-mail. Het verhuren van woningen gaat gewoon door. Voor het ondertekenen van een huurcontract of het ophalen van een sleutel voor een woningbezichtiging maken we een afspraak op kantoor. Via het Huurdersportaal regelt u uw eigen huurzaken snel en gemakkelijk vanuit huis. Heeft u nog geen account? Regel het hier.

Wij doen alleen spoedreparaties
Op dit moment voeren wij alleen spoed werkzaamheden uit. Wij plannen geen nieuwe reparatieverzoeken in, alleen spoedreparaties. Heeft u een spoedreparatie? Neem contact op met de Afdeling Reparatieverzoeken op telefoonnummer 0518 – 409 811 (voor spoedzaken 24-uurs service). Zij bekijken per situatie wat wij kunnen doen en bespreken dat met u. 

Betalingsproblemen door het coronavirus
Kunt u tijdelijk de huur niet betalen door maatregelen rondom het coronavirus? Bijvoorbeeld omdat u werkt als zzp'er en nu geen inkomen heeft? Of omdat u een 0-uren contract heeft (bijvoorbeeld omdat u in de horeca werkt) en nu tijdelijk geen salaris ontvangt? Neem dan contact met ons op zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Meer informatie over onze maatregelen rondom het coronavirus leest u hier.